دانلود اپ اندرویدی.

اخبار

افزایش پلکانی معکوس حقوق کارکنان

نوشته شده توسط ادمین در تاریخ :
421
افزایش پلکانی معکوس حقوق کارکنانe6a8.jpg

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور  در خصوص حقوق کارکنان گفت: حقوق کارکنان دولت علاوه بر افزایش ۱۵ درصدی، با روش پلکانی نزولی به کف حقوق در نظر گرفته شده افزایش پیدا خواهد کرد.

🔺 محمدباقر نوبخت درباره افزایش پلکانی حقوق کارمندان، گفت: به طور متوسط منابع افزایش ۱۵ درصدی حقوق کارمندان دولت در لایحه بودجه سال ۹۹ دیده شده است اما سناریوی برای عملکرد افزایش حقوق پلکانی کارمندان نیز در نظر گرفته‌ایم.

🔺محمدباقر نوبخت افزود: به طورمثال در راهکار افزایش پلکانی حقوق کارکنان دولت کف حقوق ۳ میلیون تا دو میلیون و ۷۰۰ هزار تومان در نظر گرفته خواهد شد که باید به صورت پلکانی نزولی افرادی که کمتر از میزان مشخص شده حقوق دریافت می‌کنند به این حداقل برسند.

🔺معاون رییس جمهور افزود: حقوق افرادی که بیش از سقف تعیین شده است، ۱۲ درصد افزایش پیدا کند و ۳ درصد دیگر به حقوق افرادی که زیر سقف مشخص شده است، تخصیص داده شود.

🔺و همچنین ایشان با بیان اینکه سناریوهای متفاوتی در نظر داریم که در کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۹۹ درنظر گرفته شده است، تصریح کرد: هر تصمیمی که در زمینه افزایش پلکانی حقوق کارکنان در کمیسیون تلفیق لایحه بودجه و صحن علنی مجلس مورد تصویب قرار بگیرد اجرا می‌کنیم.